American Film Festival 2024
THE END. Tilda Swinton śpiewa o końcu świata [RECENZJA]
Film ostentacyjnie przestrzelony, buńczuczny i udziwniony, jakby usilnie chciał zniechęcić do siebie widza.
SATURDAY NIGHT. Gorączka sobotniej nocy [RECENZJA]
Z filmu Jasona Reitmana przebija przede wszystkim szacunek do ekipy odpowiedzialnej za „Saturday Night Live”.
NIGHTBITCH. Macierzyństwo to suka [RECENZJA]
Absurdalność konceptu wyjściowego paradoksalnie został zbalansowany przez ciężar psychologiczny historii o zmaganiu z rolą matki.
HERETIC. Wiara czyni cuda [RECENZJA]
Jeżeli „Heretic” jest horrorem, to horrorem obcowania z kimś 20 razy inteligentniejszym i bardziej oczytanym od nas.
BANG BANG. Rocky – historia prawdziwa [RECENZJA]
W filmie Grashawa odnajdziemy żywe emocje, solidną podstawę realistyczną i niegłupie przemyślenia na temat dynamiki relacji międzyludzkich (nie...
THE LAST SHOWGIRL. Pamelo, wróć? [RECENZJA]
Film Coppoli zasługuje na uwagę przede wszystkim jako spektakularny aktorski comeback Pameli Anderson. Jej kreację można poniekąd czytać w...