Recenzje

WILK WIKINGÓW. Netflix wciąż zafascynowany nordyckimi mitami [Recenzja]
Film Svendsena jest tak potwornie poważny, że… trudno brać go na poważnie.

CHORA NA SIEBIE. High art autodestrukcji
Odważna satyra na rzeczywistość, w której największą wartością jest bycie zauważonym.

ARGENTYNA, 1985. Polityczny dreszczowiec, który wziął się znikąd
„Argentyna, 1985” opowiada o mało znanych z polskiej perspektywy wydarzeniach, które miały miejsce w tym kraju tuż po zakończeniu rządów...

PAMIĘĆ ABSOLUTNA. Colin Farrell w niepotrzebnym remake'u słynnego science fiction
Nie mam pojęcia, dlaczego hollywoodzcy bossowie zdecydowali się na nową wersję Pamięci absolutnej.

PUKAJĄC DO DRZWI, czyli pozwól mi wyjść
W kinach można już oglądać „Pukając do drzwi”, kolejny thriller M. Nighta Shyamalana. Czy po wielu porażkach artystycznych twórcy udało mu...

INFIESTO. Okultystyczny thriller w oparach koronawirusa
Film Paxtiego Amézcuy to dość przewidywalny „procedural”, który w dodatku przechodzi przez kolejne etapy śledztwa w zaskakująco szybkim...

NARWIK. Dramaty moralne w cieniu pierwszej porażki Hitlera
„Narwik” to kino wojenne z prawdziwego zdarzenia – ewokujące skrajne emocje, uświadamiające w jak ekstremalnych sytuacjach musieli...

28 TYGODNI PÓŹNIEJ. Godny obejrzenia sequel postapokaliptycznego horroru
“28 tygodni później”, mimo swoich niezaprzeczalnych wad i braków względem filmowego protoplasty, w dalszym ciągu jest obrazem godnym...

JUNG_E. Kino science fiction, któremu zabrakło metrażu
„Jung_E” prezentuje się wyjątkowo solidnie jak na produkcję streamingową, zarówno pod względem choreografii walk i scen batalistycznych, jak...