American Film Festival 2023
CZASEM MYŚLĘ O UMIERANIU. Melancholijna komedia romantyczna z Daisy Ridley [RECENZJA]
Film Lambert swoich najwierniejszych, najbardziej oddanych widzów odnajdzie w osobach, które pocą się na myśl o wykonaniu telefonu do punktu...
POD KOPUŁĄ. O dwóch takich, co przeżyli koniec świata [RECENZJA]
Powiedzieć, że „Pod kopułą” podejmuje dyskusję na temat współczesnego wyobrażenia o męskości – to jak nie powiedzieć nic.
DREAMIN' WILD. Oscarowe kino o muzykach, o których… nikt nie słyszał
Bill Pohlad potwierdza, że nie interesują go skrojone od sztancy filmowe biografie.
LAROY. Film (prawie) coenowski [RECENZJA]
Film Atkinsona jest czysto rozrywkową reinterpretacją gatunkowych konwencji i łobuzerskim pastiszem mistrzów groteski.
PIERWSZY GOL. Sztuka przegrywania [RECENZJA]
Na szczęście w życiu, tak jak w futbolu: zawsze jest druga połowa. Ewentualnie rewanż na własnym boisku.
SPADAJĄCE GWIAZDY. Piotr Adamczyk i wiedźmy na pustyni [RECENZJA]
Kino gatunkowe nie jest ulubioną rzeczą twórców kina niezależnego.
THE SWEET EAST. Anarchiści, naziole i celebryci, czyli cała Ameryka [RECENZJA]
Twórcy zasysają mity i bolączki współczesnej Ameryki i mielą je na prześmieszną papkę, w efekcie otrzymując kino drogi w odsłonie...