search
REKLAMA
News

Poznajesz głos w słuchawce z 2. odcinka „Białego Lotosu 3”? To gwiazdor MCU!

W 2. odcinku 3. sezonu „Białego Lotosu” pojawia się znajomy głos.

Natalia Hluzow

25 lutego 2025

REKLAMA

W 3. sezonie Białego Lotosu przenosimy się do Tajlandii, gdzie poznajemy grupę nowych bohaterów wraz z ich skrzętnie skrywanymi sekretami. Wśród nich jest rodzina Ratliffów, w której każdy jest dziwaczny na swój własny, mniej lub bardziej przerażający sposób – na czele z nestorem roku, Timothym Ratliffem, w którego wciela się Jason Isaacs.

Już od pierwszych scen 3. sezonu Białego Lotosu rzuca się w oczy, że bogaty biznesmen Timothy Ratliff zmaga się z pewnymi zawodowymi… trudnościami. Odmawia odstawienia telefonu na tydzień pobytu w Tajlandii, a następnie korzysta z  niego w niedozwolonych miejscach i czasie, odbierając połączenia od natarczywego dziennikarza dopytującego go o szemrane interesy wspólnika. W końcu w 2. odcinku, zatytułowanym Special Treatments, udaje mu się połączyć z tajemniczym Kennym.

Kto użycza mu głosu? Każdy zagorzały fan MCU zgadnie to w mgnieniu oka (ucha?)! To Ke Huy Quan – zdobywca Oscara za rolę w filmie Wszystko wszędzie naraz, który w 2. sezonie serialu Loki wciela się w postać Uroborosa, czyli O.B., czyli technika z TVA. Czy aktor pojawi się w serialu także fizycznie? Tego jeszcze nie wiadomo. By się przekonać, musimy poczekać na kolejne odcinki.

Odkąd „Biały Lotos” powrócił z 3. sezonem, bije rekordy oglądalności. Pierwszy odcinek przyciągnął przed ekrany aż 2,4 mln widzów w USA w ciągu 24 godzin od premiery, czyli aż 57% więcej niż premiera 2. sezonu.

Natalia Hluzow

Natalia Hluzow

Miłośniczka twórczości Tarantino, Nolana, Waititiego, kina superhero i serialu „The Office” (US!) wychowana na „Władcy pierścieni” i „Zabójczej broni”. Za synonimy filmowego arcydzieła uważa „Fight Club”, „Bękarty wojny” i „Incepcję”. Jej najnowszą miłością jest „Batman” Matta Reevesa. Na przekór stereotypom dotyczącym osób po szkołach filmowych, ponad wszystko kocha kino mainstreamowe i wszelkie toczące się w jego ramach gry intertekstualne. Nienawidzi wydumanych dialogów, papierowych postaci i kiedy twórcy wątpią w inteligencję widza.

zobacz inne artykuły autora >>>

REKLAMA