Bryan Cranston zdradził, w jaki nietypowy sposób zorientował się, że BREAKING BAD staje się hitem
Emitowany w latach 2008-2013 serial Breaking Bad zaliczany jest dziś do grona najwybitniejszych osiągnięć na polu telewizyjnym. Pięć sezonów perypetii Waltera White’a zebrało doskonałe recenzje, na czele z finałowym, który udanie zamknął wszystkie wątki i w świetnym stylu zakończył historię opowiadaną w serialu. Walter White grany był przez Bryana Cranstona, którego rola spotkała się z powszechnym uznaniem i przyniosła aktorowi cztery nagrody Emmy.
W wywiadzie Cranston opowiedział o tym, w jaki nietypowy sposób uświadomił sobie, że Breaking Bad zyskuje na popularności.
[Sukces] był zaskakujący, nie dało się go przewidzieć. Gdy zaczęliśmy, na drodze stawiano drogowskazy mówiące, gdzie mamy zaparkować swoje auta. Widniało na nich “Breaking Bad” i strzałka. Wiedziałem, że zaczynamy być rozpoznawalni, gdy te znaki zaczęto kraść. Potem pisali po prostu “BrBa” i te znaki też były kradzione. Wtedy wiedziałem już, że stajemy się hitem. Później byliśmy już informowani, jakie napisy będą na drogowskazach. Umieszczano na nich na przykład napis “Reklama majonezu w tę stronę”, żebyśmy wiedzieli, gdzie jechać.
Kilka tygodni temu zakończyła się emisja drugiego serialu osadzonego w świecie Breaking Bad – Better Call Saul, gdzie Cranston pojawił się gościnnie w finałowym sezonie.