ZENDAYA wystąpiła w reklamie wyreżyserowanej przez Edgara Wrighta. Oto efekt końcowy

W nocy z niedzieli na poniedziałek odbędzie się Super Bowl, a producenci i dystrybutorzy jak zwykle wykorzystują to wydarzenie sportowe, aby zareklamować swoje produkty. Do sieci trafił spot promujący firmę Squarespace, wyreżyserowany przez Edgara Wrighta, twórcę m.in. Baby Driver oraz Ostatniej nocy w Soho. W roli głównej wystąpiła Zendaya.
Aktorka wciela się w Sally, która sprzedaje muszelki na brzegu morza (nawiązanie do łamańca językowego „Sally sells seashells by the seashore”). Bohaterka rozwija swój mały biznes i przenosi go online, korzystając właśnie z platformy Squarespace. W tworzeniu reklamy wziął udział wieloletni stylista Zendayi, Law Roach. Narratorem spotu jest z kolei André 3000, muzyk i aktor znany z duetu OutKast. Zendaya określiła się jego wielką fanką. David Lee ze Squarespace stwierdził, że aktorka ma wiele charyzmy i jest „jedną z niewielu osób, które w 30 sekund mogą przyciągnąć uwagę całego kraju”. Lee podkreślił też, że Zendaya jest aktorką, która odnajduje się zarówno w blockbusterach, filmach niezależnych i w telewizji, jak również muzykiem, przedsiębiorczynią i ikoną mody. Ponadto – wieloletnią klientką Squarespace.
W ostatnich dniach Zendaya była na ustach widzów ze względu na występ w piątym odcinku drugiego sezonu Euforii. Według fanów aktorki, zapewniła sobie nim nominację do kolejnej nagrody Emmy (zdobyła już statuetkę za rolę w pierwszym sezonie serialu).