Billy Crystal, Meg Ryan i Sydney Sweeney w reklamie na Super Bowl. Odtworzyli kultową scenę
Każdy kinoman pamięta, co Sally zrobiła w Katz’s Delicatessen podczas rozmowy z Harrym, by udowodnić mu, że kobiety doskonale potrafią udawać orgazmy. Po 26 latach od premiery Kiedy Harry poznał Sally Meg Ryan i Billy Crystal odtworzyli słynną scenę z filmu w reklamie majonezu Hellmann’s, która zostanie wyemitowana podczas przerwy w tegorocznym Super Bowl.
Tradycją stało się już, że na Super Bowl czekają nie tylko fani futbolu amerykańskiego, ale też miłośnicy popkultury z całego świata. W przerwie finałowego meczu prezentowane są bowiem najważniejsze trailery i wymyślne reklamy z udziałem największych gwiazd kina i telewizji. Kilka lat temu Timothee Chalamet pojawił się w reklamie Cadillaca jako syn Edwarda Nożycorękiego, jeszcze wcześniej reklama jeepa z Billem Murrayem nawiązywała do Dnia Świstaka. W tym roku ekipa odpowiedzialna za spot dla majonezu Hellmann’s postanowiła sięgnąć po jedną z najbardziej rozpoznawalnych scen z komedii romantycznych – scenę w Katz’s Delicatessen w Nowym Jorku z filmu Kiedy Harry poznał Sally.
W reklamie majonezu fanom kina postanowiono zaserwować nie tylko sentymentalną wycieczkę do 1989 roku, ale także przepyszny występ gościnny. Zdanie „I’ll have what she’s having” („Wezmę to, co ona”), puentujące całą scenę, wypowiada tym razem… Sydney Sweeney. Zobaczcie sami:
Reklamy wyświetlane podczas Super Bowl słyną nie tylko z ciekawych pomysłów i występów gwiazd, ale także swoich cen. 30-sekundowy czas antenowy w przerwie transmisji wielkiego finału przekroczył w tym roku już 8 milionów dolarów, co ustanowiło nowy rekord. Mecz Super Bowl odbędzie się 9 lutego 2025 roku.