TNT zmienia nazwę na Warner TV. Jeszcze więcej kultowej rozrywki
Dziś w Polsce pojawiło się Warner TV. Wszystko to za sprawą procesu rebrandingu, odbywającego się w skali europejskiej, dzięki któremu kanał TNT otrzymał nową nazwę i oprawę graficzną.
Należąca do WarnerMedia stacja zaoferuje polskim odbiorcom emisję nagradzanych na świecie seriali oraz blockbusterów (w tym Mroczny Rycerz oraz trylogia Władca Pierścieni). Wszystko to zapewni zróżnicowaną i niesamowitą rozrywkę.
Podstawą marki są autentycznie i kreatywnie opowiedziane historie. Podkreśliła to Marion Rathmann, VP Entertainment Channels, Germany, Poland, Romania & UK, WarnerMedia, zapewniając, że oferując ramówkę z uwielbianymi produkcjami, Warner TV czerpie z wyjątkowej tradycji marki Warner Bros. Z kolei Hannes Heyelmann, Head of Programming w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce w WarnerMedia, podkreślił, że Polska jest dla firmy istotnym rynkiem, a Warner TV zaoferuje fanom z naszego kraju wyjątkowe doświadczenie, oczywiście za sprawą nagradzanych filmów i seriali. Marka Warner TV obecna jest już we Francji, a zmiana nazwy kanału TNT będzie wprowadzana także w kolejnych krajach Europy. Wszystko to daje szansę na dostęp do szerszej publiki.
O Warner Media
WarnerMedia to wiodąca firma medialna i rozrywkowa, która zajmuje się tworzeniem i dystrybucją popularnych treści premium dla globalnych odbiorców od licznych utalentowanych artystów i dziennikarzy. Posiada marki konsumenckie takie jak: HBO, HBO Max, Warner Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies i inne. Organizacja skupia się także na zaawansowanych rozwiązaniach reklamowych Xandr. Zostały one zaprojektowane, aby wspomagać rozwój w zakresie promocji
marek, wydawców i odbiorców. WarnerMedia jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T)