WARNER BROS. modyfikuje swoje słynne logo
Działające od niemal stu lat studio Warner Bros. postanowiło odświeżyć wizerunek marki, a jednym z działań podjętych w tym celu jest stworzenie nowej wersji słynnego logo.
Nowy projekt powstał dzięki firmie Pentagram, które postawiło na aktualizację opisaną jako “reinkarnacja”, mającą dopasować się do współczesnych czasów i platform. Porzucono złote elementy na tarczy, jak również wstęgę z nazwą firmy – całość została wyszczuplona i prezentuje się teraz skromniej.
Firma stworzyła dwie wersje – płaską i trójwymiarową. Nowe logo ma pojawiać się w filmach i serialach na początku 2020 roku, choć już teraz widnieje na słynnej wieży wodnej znajdującej się na terenie studia. Jego płaska wersja pozwoli na dowolne modyfikacje przy okazji konkretnych filmów lub seriali. Przykłady poniżej:
Co więcej, nowy projekt jest przystosowany do tego, by modyfikować go również na potrzeby reklamowania marek firmy, tak jak tutaj:
Reakcje na Twitterze są mieszane – wielu kinomanów wciąż wolałoby poprzednią wersję. Jakie jest wasze zdanie?