Pokazano klip z nowym logiem studia WARNER BROS.
W listopadzie 2019 roku działające od niemal stu lat studio Warner Bros. postanowiło odświeżyć wizerunek marki, a jednym z działań podjętych w tym celu było stworzenie nowej wersji słynnego logo.
Nowy projekt powstał dzięki firmie Pentagram, które postawiło na aktualizację opisaną jako “reinkarnacja”, mającą dopasować się do współczesnych czasów i platform. Porzucono złote elementy na tarczy, jak również wstęgę z nazwą firmy – całość została wyszczuplona, aby prezentować się skromniej. Firma stworzyła dwie wersje – płaską i trójwymiarową. Jego płaska wersja pozwala na dowolne modyfikacje przy okazji konkretnych filmów lub seriali. Po zaprezentowaniu logo reakcje na Twitterze były mieszane – wielu kinomanów wciąż wolałoby poprzednią wersję.
Tymczasem przy okazji premiery filmu Locked Down z udziałem Anne Hathaway pokazano pełną animację z nową wersją logotypu studia. Zamieszczono ją na Twitterze:
Here's a better look at the new Warner Bros. Pictures logo. https://t.co/oANQNvXEOQ
— Cartoon Crave (@TheCartoonCrave) January 14, 2021
Nowa animacja z pewnością będzie poprzedzać kolejne produkcje studia. Jak się wam podoba?