Rozpoczęła się plakatowa kampania reklamowa Żółwi Ninja ze stajni Michaela Baya. Plakaty-teasery przedstawiają ręce (łapy, odnóża? 🙂 głównych bohaterów, dzierżące odpowiednio: Michelangelo – nunchaku, Raphael – sai, Donatello – kij bo, Leonardo – katanę. Po trailerze nie czekam jakoś szczególnie na nowe żółwie, a poniższe plakaty, którym trzeba się przyjrzeć przez dłuższą chwilę żeby wydedukować co też one w ogóle przedstawiają, także nie przyspieszyły mi tętna.
A Wam?





Rafał Donica
Od chwili obejrzenia "Łowcy androidów” pasjonat kina (uwielbia "Akirę”, "Drive”, "Ucieczkę z Nowego Jorku", "Północ, północny zachód", i niedocenioną "Nienawistną ósemkę”). Wielbiciel Szekspira, Lema i literatury rosyjskiej (Bułhakow, Tołstoj i Dostojewski ponad wszystko). Ukończył studia w Wyższej Szkole Dziennikarstwa im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie na kierunku realizacji filmowo-telewizyjnej. Autor książki "Frankenstein 100 lat w kinie". Założyciel, i w latach 1999 – 2012 redaktor naczelny portalu FILM.ORG.PL. Współpracownik miesięczników CINEMA oraz FILM, publikował w Newsweek Polska, CKM i kwartalniku LŚNIENIE. Od 2016 roku zawodowo zajmuje się fotografią reportażową.
zobacz inne artykuły autora >>>