Wczoraj zadebiutował plakat do filmu „Jurassic World” (premiera w 2015). Szczerze powiedziawszy mam do niego ambiwalentne uczucia, bo niby z jednej strony w sentymentalny sposób nawiązuje do oryginalnego „Parku Jurajskiego” (zdezelowane firmowe auto znane z filmu Spielberga), z drugiej… autorzy jakby nie wysilili się szczególnie, bo plakat swoją formą bardziej przypomina pierwszy lepszy fan-art, niż profesjonalny filmowy poster.
A co Wy sądzicie o plakacie „Jurassic World”? Zachęca do wizyty w kinie?


Rafał Donica
Od chwili obejrzenia "Łowcy androidów” pasjonat kina (uwielbia "Akirę”, "Drive”, "Ucieczkę z Nowego Jorku", "Północ, północny zachód", i niedocenioną "Nienawistną ósemkę”). Wielbiciel Szekspira, Lema i literatury rosyjskiej (Bułhakow, Tołstoj i Dostojewski ponad wszystko). Ukończył studia w Wyższej Szkole Dziennikarstwa im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie na kierunku realizacji filmowo-telewizyjnej. Autor książki "Frankenstein 100 lat w kinie". Założyciel, i w latach 1999 – 2012 redaktor naczelny portalu FILM.ORG.PL. Współpracownik miesięczników CINEMA oraz FILM, publikował w Newsweek Polska, CKM i kwartalniku LŚNIENIE. Od 2016 roku zawodowo zajmuje się fotografią reportażową.
zobacz inne artykuły autora >>>