Taylor Swift znów przyciągnęła do kin wielu widzów. Jej nowy film koncertowo-muzyczny The Official Release Party of a Show Girl zarobił w USA 15,8 mln dolarów w piątek.
Produkcja dystrybuowana przez AMC Theatres Distribution i wyświetlana w 3 702 kinach, to limitowane, trzydniowe wydarzenie. Mimo tak krótkiego czasu wyświetlania film ma szansę na otwarcie w przedziale 25–30 mln dolarów. To imponujący wynik, biorąc pod uwagę brak dużej kampanii promocyjnej – ogłoszenie premiery pojawiło się zaledwie dwa tygodnie temu, głównie w mediach społecznościowych Swift. Wcześniejszy koncertowy dokument wokalistki, Taylor Swift: The Eras Tour (2023), osiągnął rekordowe 96 mln dolarów w weekend otwarcia i stał się drugim największym październikowym debiutem w historii amerykańskiego box office’u.
Nowy projekt Swift łączy teledyski, materiały zza kulis i wersje tekstowe nowych utworów z jej nowego albumu Całość trwa 89 minut, a Swift zachęca fanów do tańczenia w kinie. Dla porównania, nowy dramat z Dwaynem Johnsonem The Smashing Machine wystartował znacznie słabiej – zaledwie 2,6 mln dolarów w piątek.