MARGOT ROBBIE o zwiastunach filmów: “Nie znoszę, gdy streszczają cały film”
Margot Robbie to nie tylko odnosząca sukcesy aktorka, lecz także producentka. Jej firma LuckyChap Entertainment była jedną z tych, które wyprodukowały Saltburn. Robbie udzieliła nowego wywiadu “Variety”, w którym poruszyła m.in. temat filmowych zwiastunów i ich formy.
Zapytana o to, jak jako producentka podeszła do kampanii promującej Saltburn, Robbie odpowiedziała:
Marketing pod wieloma względami jest niezbadaną dziedziną i wszyscy uczą się i eksplorują ją razem. Czasem to, czego nie wiesz, okazuje się wspaniałym darem. W przypadku marketingu “Saltburn” zastanawiałam się, dlaczego robimy zwiastun trwający 30 sekund? Dlaczego nie damy zasmakować krótkich fragmentów trwających od siedmiu do dziesięciu sekund? Wszyscy uznali: “Tak, zróbmy to. Jeśli zadziała, świetnie, a jeśli nie…”
Aktorka dodała:
Musimy zachować element tajemnicy. Nie znoszę zwiastunów, w których cały film jest skondensowany do dwóch minut. Potem wszyscy mówią, że dobrze się to ogląda. Oczywiście, że tak, bo pokazujesz cały film. Reklamowanie filmu Emerald Fennell jest trudne, ponieważ ona jest królową zwrotów akcji, więc wszystkich najlepszych rzeczy nie można faktycznie pokazać. Bo wtedy nie byłoby tak ekscytująco, gdy pojawiają się w filmie.