search
REKLAMA
News

James Cameron nie przejmuje się „trollami” twierdzącymi, że widzowie nie pamiętają AVATARA

„Avatar: Istota wody” trafi do kin 16 grudnia.

Łukasz Budnik

7 lipca 2022

REKLAMA

Kilka dni temu pisaliśmy o komentarzach Jamesa Camerona związanych z czasem trwania Avatara: Istoty wody. Reżyser stwierdził, że już teraz wyobraża sobie krytyczne słowa na temat tego, że widowisko jest zbyt długie i że nie chce czytać tych narzekań, biorąc pod uwagę, jak wiele czasu ludzie mogą spędzić oglądając seriale. 

W tej samej rozmowie z Empire, Cameron odnosi się do zarzutów, że sequel Avatara powstał zbyt późno, a widzowie nie mają już w pamięci pierwszej części, która nie jest obecna w popkulturze. Reżyser stwierdził:

Trolle mówią, że nikogo to już nie obchodzi i że nikt nie pamięta imion bohaterów lub wydarzeń z pierwszej części. Potem oglądają film i mówią „O, dobra, przepraszam, może po prostu się zamknę”. Tym się w ogóle nie martwię.

W rozmowie Cameron zastanawia się też nad tym, czy Avatarowi: Istocie wody uda się osiągnąć podobny sukces finansowy, co części pierwszej. Oryginalny Avatar wciąż zajmuje pierwsze miejsce na liście najbardziej dochodowych filmów wszech czasów, po tym, jak w 2021 roku wrócił do kin w Chinach, co pozwoliło mu przebić łączny wynik Avengers: Końca gry. Z pewnością jego łączny wynik poprawi się we wrześniu, gdy jeszcze raz pojawi się w kinach.

W innym fragmencie rozmowy z „Empire” Cameron mówił o tym, że kolejne sequele planuje jako większą historię i porównał je do Władcy Pierścieni. Reżyser zdradził też, że nie jest pewny, czy wyreżyseruje 4. i 5. część cyklu – być może powierzy to zadanie innemu twórcy.

Avatar: Istota wody trafi do kin 16 grudnia.

Łukasz Budnik

Łukasz Budnik

Elblążanin. Docenia zarówno kino nieme, jak i współczesne blockbustery oparte na komiksach. Kocha trylogię "Before" Richarda Linklatera. Syci się nostalgią, lubi fotografować. Prywatnie mąż i ojciec, który z niemałą przyjemnością wprowadza swojego syna w świat popkultury.

zobacz inne artykuły autora >>>

REKLAMA