search
REKLAMA
News

Sweeney zauważa, że mydło z jej wodą z kąpieli krytykowały głównie kobiety. Aktorka komentuje

Łukasz Budnik

21 sierpnia 2025

REKLAMA

Zanim Sydney Sweeney wzbudziła kontrowersje kampanią American Eagle i sloganem „Sydney Sweeney has great jeans”, głośno było o jej innej inicjatywie – współpracy z firmą kosmetyczną Dr. Squatch. Teraz aktorka powiedziała kilka słów na ten temat.

Kilka miesięcy temu Sweeney wprowadziła na rynek limitowaną edycję mydła o nazwie Sydney’s Bathwater Bliss. Produkt zawierał wodę, w której kąpała się aktorka i sprzedał się błyskawicznie. Sweeney w rozmowie z The Wall Street Journal przyznała, że uważnie śledzi reakcje opinii publicznej: Ważne jest, aby mieć rękę na pulsie i wiedzieć, co ludzie mówią. Wszystko jest rozmową z odbiorcą,

Aktorka zauważyła również, że największe poruszenie wokół kampanii firmy Dr. Squatch wywołały komentarze kobiet, co jej zdaniem było interesujące. Dodała przy tym, że wiele z nich chwaliło podobny produkt – świecę o nazwie Jacob Elordi’s Bathwater, która powstała na fali popularności filmu Saltburn i szybko stała się internetowym memem. Zarówno Sweeney, jak i Elordi występują w serialu Euforia.

O aferze z kampanią American Eagle więcej przeczytacie np. tutaj.

Łukasz Budnik

Łukasz Budnik

Elblążanin. Docenia zarówno kino nieme, jak i współczesne blockbustery oparte na komiksach. Kocha trylogię "Before" Richarda Linklatera. Syci się nostalgią, lubi fotografować. Prywatnie mąż i ojciec, który z niemałą przyjemnością wprowadza swojego syna w świat popkultury.

zobacz inne artykuły autora >>>

REKLAMA