Jest już nowe logo 20th CENTURY STUDIOS – bez “FOX” w nazwie
W marcu zeszłego roku Disney przejął segment rozrywkowy firmy 21st Century Fox, w skład którego wchodziły między innymi studio 20th Century Fox oraz Fox Searchlight Pictures. W styczniu dowiedzieliśmy się, że firma nie zamierza operować już nazwą “Fox”.
20th Century Fox przekształciło się w 20th Century Studios, natomiast Fox Searchlight Pictures w – po prostu – Searchlight Pictures. Pierwsze zmiany zostały wprowadzane już w styczniu – domeny adresów mailowych pracowników zostały zaktualizowane, a na plakacie filmu Downhill widniała właśnie nazwa Searchlight Pictures. Nowy spot familijnej produkcji z Harrisonem Fordem, The Call of the Wild, daje nam z kolei pogląd na nowe logo i intro 20th Century, ze “Studio” zamiast “Fox” w nazwie. Wygląda na to, że strona wizualna pozostała bez zmian i wciąż funkcjonuje w takiej formie, w jakiej kino zna ją od lat 20. ubiegłego wieku.
Nazwy telewizyjnych oddziałów firmy: “20th Century Fox Television” oraz “Fox 21 Television Studios” na tę chwilę pozostają niezmienione, niewykluczone jednak, że wkrótce i one ulegną zmianie.