HBO MAX i DISCOVERY+ połączą się w jeden serwis streamingowy. Start w USA latem 2023 roku

Wczoraj odbyła się telekonferencja, podczas której przedstawiciele Warner Bros. Discovery mówili o swoich planach biznesowych na przyszłość.
Okazuje się, że przedstawiciele przedsiębiorstwa (powstałego w wyniku fuzji WarnerMedia i Discovery) planują w przyszłym roku uruchomić nowy serwis streamingowy będący połączeniem dwóch istniejących – HBO Max oraz Discovery+. JB Perrette, stojący na czele Global Streaming and Interactive, poinformował, że wejście nowego serwisu będzie odbywać się stopniowo. Latem 2023 roku pojawi się w USA, później w Ameryce Łacińskiej, na początku 2024 roku na rynkach europejskich, a jeszcze później na terytoriach azjatyckich. Na ten moment trwają testy i prace, które mają potrwać miesiącami. Perette przewiduje, że do 2025 roku ich usługami zainteresuje się więcej niż 40 milionów nowych subskrybentów, co łącznie da 130 milionów. Póki co oddział streamingowy przynosi straty – w drugim kwartale aż 1,5 miliarda dolarów.
Biznesmen stwierdził, że oba serwisy są unikalne i uzupełniają się nawzajem, ale różnią się tym, jak użytkownicy podchodzą do treści (traktując programy Discovery+ jako te, które widzowie oglądają dla poprawienia humoru, niejako „w tle”, a programy HBO Max jako te, które wymagają skupienia widza). Nowy serwis ma sprawić, że każdy widz znajdzie coś dla siebie.
Na ten moment nie poinformowano, jak będzie nazywać się nowa usługa.