News
Sharon Stone broni Sydney Sweeney po aferze z reklamą dżinsów
W tym roku spore poruszenie w sieci wywołała kampania reklamowa American Eagle, w której wzięła udział Sydney Sweeney.
 
																								
												
												
											W tym roku spore poruszenie w sieci wywołała kampania reklamowa American Eagle, w której wzięła udział Sydney Sweeney. W obronie młodszej koleżanki stanęła Sharon Stone, która niedawno wystąpiła ze Sweeney w realizowanym trzecim sezonie Euforii.
Przypomnijmy, że „Sydney Sweeney Has Great Jeans” („Sydney Sweeney ma świetne dżinsy”, brzmi tak samo jak „Sydney Sweeney ma świetne geny”) – to hasło kampanii, które, jak zapewnia marka: „od początku dotyczyło wyłącznie dżinsów. Jej dżinsów. Jej historii”. Kontrowersje wywołał fragment reklamy, w którym Sweeney mówi, że geny są przekazywane potomstwu, często determinując cechy takie jak kolor włosów, osobowość, a nawet kolor oczu, a jej dżinsy są niebieskie. Gra słów wywołała poruszenie. Część internautów, zwracając uwagę na wygląd aktorki oskarżyła AE o nawiązania do propagandy nazistowskiej.

Inni skrytykowali reakcję jako przesadzoną i nazwali to sztucznym doszukiwanieme się kontrowersji tam, gdzie ich nie ma. Biały Dom skrytykował opozycję wobec kampanii za nadmierną polityczną poprawność.
Stone stwierdziła:
Nie ma nic złego w tym, żeby korzystać z dobrodziejstw natury. Niełatwo jest być atrakcyjną osobą, ale nie ma nic zaskakującego w tym, że się to wykorzystuje i idzie się po swoje. Każdy jest na swój sposób atrakcyjny i trzeba iść z tym prądem. Czemu miałbyś nie być piękny? To, kim jesteś, to nie przypadek.

 
																	
																															 
									 
																	 
									 
																	 
									 
																	 
									 
																	 
									 
																	 
									 
																	 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											