Recenzje
ZŁA NIE MA. Są tylko ludzie i ich interesy [RECENZJA]
Hamaguchi to tytan współczesnego realizmu. Najsilniejszy wtedy, kiedy stąpa twardo po ziemi.
PUNISHER (2004). Najlepsza inkarnacja tej postaci
Żadnej filozofii. “Punisher” to prosta, wypełniona zapachem prochu strzelniczego rozrywka.
SPRAWCA ZERO. Niedoceniony thriller czy marna kopia filmu „Siedem”?
Psychologiczny dreszczowiec E. Eliasa Merhige’a z 2004 roku.
ANTRACYT, czyli kryminalne science fiction. Internet, wstydliwe tajemnice, zabójcy i ich ofiary [RECENZJA]
Wydawać by się mogło, że to kolejny serial kryminalny o maniakalnym zabójcy.
CIVIL WAR. Czas apokalipsy Garlanda [RECENZJA]
Idąc do kina na „Civil War”, nie podejrzewałem, obejrzę wybitną adaptację „Jądra ciemności” połączoną z estetyką „The Last of...
ROSALIE. Kobieta z brodą w poszukiwaniu miłości i samoakceptacji [RECENZJA]
„Rosalie” z magnetyczną Nadią Tereszkiewicz od 12 kwietnia oglądać można na ekranach kin w dystrybucji Galapagos Films.
ZNIKAJĄCE FALE. Science fiction w duchu Tarkowskiego i Nolana
Film fantastycznonaukowy Kristiny Buožytė z 2012 roku.
FALLOUT. Czy to ma być nowy wzorzec dla gatunku dystopijnego? [RECENZJA]
Czy serialowemu „Falloutowi” udało się udowodnić, że dystopię da się pokazywać w zupełnie inny i jednocześnie dobry sposób?
ZŁODZIEJ Z BAGDADU. Czy 100 lat po premierze wciąż działa magia tego filmu?
Filmowa adaptacja „Baśni tysiąca i jednej nocy”. Opowieść o księciu złodziei, który ukradł bogaczom… szczęście.