GESSLER RZUCA GARAMI DLA NETFLIKSA. Suma wszystkich newsów

Autor: Berenika Kochan
opublikowano

Jaki tu spokój, nic się nie dzieje… Filmowcy porozjeżdżali się w plener, scenarzyści piszą po nocach, żeby przespać upały. Jeśli już premiery, to mało emocjonujące; jeśli skandale, to, na miarę botoksu Julii Roberts, przebrzmiałe. Słowem, sezon ogórkowy w pełni. Z poletka okołofilmowego udało mi się jednak zebrać plon w postaci kilku dorodnych newsów.

Magda Gessler zagrała w spocie reklamującym Orange Is the New Black

To wystudiowane, z sezonu na sezon Kuchennych rewolucji coraz bardziej ekstremalne rzucanie garami w końcu można oglądać bez bólu gałek ocznych. Główna internetowa wypożyczalnia filmów po raz kolejny (pamiętacie plakaty z bohaterkami OItNB zdobiące trasę warszawskiej Parady Równości?) udowodniła, że umie w niekonwencjonalny marketing – wystarczy spojrzeć na sukces viralu, w którym Magda Gessler konfrontuje się z gotującą w zakładzie karnym Litchfield charyzmatyczną Rosjanką Red. Kto nie widział, ma szansę nadrobić to właśnie teraz.

PS. Czyż nie jest miło raz jeszcze zobaczyć w serialu Poussey?

Mike Tyson promuje wiedzę o powstaniu warszawskim

Znany aktor (44 pozycje w filmografii!) i przerażający bokser, Mike Tyson, okazał się mieć zainteresowania szersze, niż go o to podejrzewaliśmy. To pasjonat historii, który we współpracy z polskim biznesmenem Wiesławem Włodarskim napisał i wyprodukował spot promujący wiedzę dotyczącą bohaterskiego zrywu mieszkańców Warszawy, zapoczątkowanego 1 sierpnia 1944 r. Za udział w projekcie Tyson nie wziął wynagrodzenia, tylko… Powstańcza opaska jakoś gryzie mi się z koszulką z logo produkowanego przez Włodarskiego napoju. Ponadto, efekt byłby lepszy, gdyby sportowiec patrzył nam w oczy, a nie obojętnie czytał z kartki.

Trzeci sezon Stranger Things będzie dostępny w Netfliksie latem 2019

Każdy szanujący się kinoman wie, że nie powinien zadawać pytania „Dlaczego tak długo?”. Bracia Duffer odpowiadają jednak niecierpliwym „Chcemy, by serial był jeszcze lepszy, z większym rozmachem niż w zeszłym roku”. Przedstawicielka Netfliksa Cindy Holland w trakcie jednej z firmowych konferencji przyznała, że serial ma również wyznaczoną datę zakończenia. Jak kwitują bracia Duffer, „nie możemy wplątywać dzieci w walki na śmierć i życie z siłami nadprzyrodzonymi w nieskończoność”. Na dobrze dopieszczone show można czekać rok.

Mowgli nie trafi do kin

Z własnym popcornem, pod kocem, w czterech ścianach sypialni. Tak mogą wkrótce wyglądać premiery kinowe, a doprowadzą do tego serwisy VOD. Piję do informacji mówiącej, że Netflix wykupił prawa do ukończonego już Mowgliego: Chłopca z dżungli w reżyserii Andy’ego Serkisa. Film miał ukazać się w kinach 19 października 2018 roku, wypożyczalnia przesunęła jednak premierę na 2019 rok. Serkis zadowolony jest z takiego obrotu sprawy. Nakręcił tę historię w mrocznej konwencji, a – jak sam twierdzi – z serwisów VOD korzysta jego grupa docelowa, starsza publika.

Znamy nowe Aniołki Charliego

Kto wcieli się w nowe Aniołki? Te nazwiska to sprawa zasadnicza, nikt mi bowiem nie wmówi, że film ów oglądał dla umiejętności aktorskich odtwórczyń głównych ról. Kristen Stewart (Personal Shopper, Lizzie), Naomi Scott (Marsjanin, Power Rangers) i Ella Balinska (Tiers of the Tropics) świadczyć będą profesjonalne usługi szpiegowskie dla agencji Townsenda. Tytuł reżyseruje kobieta, która śmiało mogłaby wcielić się w agentkę nr 4 – Elizabeth Banks (Power Rangers, Love & Mercy).

MGM TV wykupiło prawa do talent show Secret Audition

Być może nie jest to wiadomość, która zrobi wam dzień, jednak formuła tego programu intryguje. Studio MGM Television wykupiło prawa do emisji Secret Audition w 12 krajach: w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Hiszpanii, we Włoszech, w Norwegii, Szwecji, Finlandii, Danii i w Indiach. „Tajemnicze przesłuchanie” to szansa dla talentów wokalnych zbyt nieśmiałych, by z premedytacją stanąć przed jury. Z pomocą rodziny i przyjaciół mają znaleźć się w pokoju, którego ściany nagle się rozstąpią, odkrywając scenę. Za weneckim lustrem będą kryć się producenci muzyczni. Jeśli uznają, że wykonawca wart jest zaoferowania kontraktu, mają się ujawnić. Show z entuzjazmem przyjęto w lipcu br. we Francji. Kiedy pojawi się w Polsce? Zakłady przyjmuję w komentarzach.

 

Ostatnio dodane