O nas
Kontakt
Reklama
Recenzje
Seriale
Kino klasy Z
Wszystkie recenzje
RANKINGI GATUNKOWE
NAJLEPSZE HORRORY WSZECH CZASÓW
NAJLEPSZE KOMEDIE ROMANTYCZNE WSZECH CZASÓW
NAJLEPSZE POLSKIE KOMEDIE ROMANTYCZNE
NAJLEPSZE FILMY EROTYCZNE
NAJLEPSZE FILMY KATASTROFICZNE
NAJLEPSZE SERIALE KOMEDIOWE WSZECH CZASÓW
NAJLEPSZE THRILLERY
NAJLEPSZE FILMY AKCJI
NAJLEPSZE FILMY WOJENNE
NAJLEPSZE FILMY DOKUMENTALNE XXI WIEKU
Najlepsze parodie filmowe
Najlepsze filmy gangsterskie
NAJLEPSZE FILMY OSCAROWE
Najlepsze POLSKIE SERIALE WSZECH CZASÓW
NAJLEPSZE POLSKIE DOBRANOCKI
NAJLEPSZE POLSKIE KOMEDIE
NAJLEPSZE FILMY SF XXI WIEKU
NAJLEPSZE HORRORY XXI WIEKU
NAJLEPSZE FILMY ANIMOWANE XXI WIEKU
RANKINGI DEKAD KINA
NAJLEPSZE FILMY LAT 60.
NAJLEPSZE FILMY LAT 70.
NAJLEPSZE FILMY LAT 80.
NAJLEPSZE FILMY LAT 90.
NAJLEPSZE FILMY I DEKADY XXI WIEKU
Zestawienia
Biografie ludzi filmu
NAJLEPSZE POLSKIE AKTORKI
NAJLEPSI POLSCY AKTORZY
NAJLEPSI POLSCY REŻYSERZY
NAJSEKSOWNIEJSI AKTORZY XXI WIEKU
NAJSEKSOWNIEJSZE AKTORKI XXI WIEKU
Magazyn
Krótkie spięcie
Felietony
Artykuł
Esej
50 prawd
Analizy filmowe
Wywiad
Cykle autorskie
Czarno na białym
W stronę zachodzącego słońca
Fantastyczny cykl
Od szeptu w krzyk
Odmienne stany świadomości
Action Collection
Filmowy profiler
Książka a film
Pro/Contra
Sztuczne światy
Wieczór z horrorem
Felietony
Prawdy objawione
SZYBKA PIĄTKA
WYWIADY
Relacje z festiwali
Książki o filmie
Recenzje
Seriale
Kino klasy Z
Wszystkie recenzje
RANKINGI GATUNKOWE
NAJLEPSZE HORRORY WSZECH CZASÓW
NAJLEPSZE KOMEDIE ROMANTYCZNE WSZECH CZASÓW
NAJLEPSZE POLSKIE KOMEDIE ROMANTYCZNE
NAJLEPSZE FILMY EROTYCZNE
NAJLEPSZE FILMY KATASTROFICZNE
NAJLEPSZE SERIALE KOMEDIOWE WSZECH CZASÓW
NAJLEPSZE THRILLERY
NAJLEPSZE FILMY AKCJI
NAJLEPSZE FILMY WOJENNE
NAJLEPSZE FILMY DOKUMENTALNE XXI WIEKU
Najlepsze parodie filmowe
Najlepsze filmy gangsterskie
NAJLEPSZE FILMY OSCAROWE
Najlepsze POLSKIE SERIALE WSZECH CZASÓW
NAJLEPSZE POLSKIE DOBRANOCKI
NAJLEPSZE POLSKIE KOMEDIE
NAJLEPSZE FILMY SF XXI WIEKU
NAJLEPSZE HORRORY XXI WIEKU
NAJLEPSZE FILMY ANIMOWANE XXI WIEKU
RANKINGI DEKAD KINA
NAJLEPSZE FILMY LAT 60.
NAJLEPSZE FILMY LAT 70.
NAJLEPSZE FILMY LAT 80.
NAJLEPSZE FILMY LAT 90.
NAJLEPSZE FILMY I DEKADY XXI WIEKU
Zestawienia
Biografie ludzi filmu
NAJLEPSZE POLSKIE AKTORKI
NAJLEPSI POLSCY AKTORZY
NAJLEPSI POLSCY REŻYSERZY
NAJSEKSOWNIEJSI AKTORZY XXI WIEKU
NAJSEKSOWNIEJSZE AKTORKI XXI WIEKU
Magazyn
Krótkie spięcie
Felietony
Artykuł
Esej
50 prawd
Analizy filmowe
Wywiad
Cykle autorskie
Czarno na białym
W stronę zachodzącego słońca
Fantastyczny cykl
Od szeptu w krzyk
Odmienne stany świadomości
Action Collection
Filmowy profiler
Książka a film
Pro/Contra
Sztuczne światy
Wieczór z horrorem
Felietony
Prawdy objawione
SZYBKA PIĄTKA
WYWIADY
Relacje z festiwali
Książki o filmie
Strona główna
>
Wenecja2017
Wenecja2017 | Film.org.pl
Wenecja2017
SUBURBICON. George Clooney we współpracy z braćmi Coen
10.11.17
Dawid Myśliwiec
2
Wenecja2017
MOTHER! Straszliwe rozczarowanie – recenzja negatywna
03.11.17
Dawid Myśliwiec
4
Wenecja2017
WENECJA 2017. Złoty Guillermo i pominięta Frances, czyli podsumowujemy festiwal
12.09.17
Dawid Myśliwiec
0
Wenecja2017
WENECJA 2017. Loving Pablo, reż. Fernando León de Aranoa
09.09.17
Dawid Myśliwiec
0
Wenecja2017
WENECJA 2017. Książę i dybuk, reż. Elwira Niewiera i Piotr Rosołowski
08.09.17
Dawid Myśliwiec
0
Wenecja2017
WENECJA 2017. Sweet Country, reż. Warwick Thornton
07.09.17
Dawid Myśliwiec
0
Wenecja2017
WENECJA 2017. The Third Murder, reż. Hirokazu Koreeda
06.09.17
Dawid Myśliwiec
0
Wenecja2017
WENECJA 2017. Powiernik królowej, reż. Stephen Frears
05.09.17
Dawid Myśliwiec
0
Wenecja2017
WENECJA 2017. Foxtrot, reż. Samuel Maoz
04.09.17
Dawid Myśliwiec
0
Wenecja2017
WENECJA 2017. Our Souls at Night, reż. Ritesh Batra
03.09.17
Dawid Myśliwiec
0
Wenecja2017
WENECJA 2017. Human Flow, reż. Ai Weiwei
03.09.17
Dawid Myśliwiec
0
Wenecja2017
WENECJA 2017. Lean on Pete, reż. Andrew Haigh
02.09.17
Dawid Myśliwiec
0
Wenecja2017
WENECJA 2017. First Reformed, reż. Paul Schrader
31.08.17
Dawid Myśliwiec
0