John Malkovich kropka kom!

Autor: Jacek Lubiński
opublikowano

Niewielu z nas wie, że John Malkovich jest od niedawna nie tylko aktorem, reżyserem i producentem, ale i projektantem mody – full pro. 63-latek uruchomił nawet stronę internetową, na której można podziwiać jego pierwsze projekty – johnmalkovich.com. Czemu? I – jakby spytał Maciuś z Klanu – co się stało? Cóż, ponoć twórca ten interesował się tą dziedziną życia od dziecka. Studiował w dodatku ten kierunek i stworzył już wcześniej kilka strojów na potrzeby teatru. Co więcej, w latach 80. współpracował z takimi markami jak Prada, Antonio Miro i Armani, a także miewał „romanse” z gigantami innych branż, pokroju Bailey Hats, Pirelli czy Richard Mille (zegarki). Teraz najwyraźniej przyszła pora na takie wyrażanie siebie.

Oczywiście Malkovich nie byłby sobą, gdyby nie wykorzystał do swojej pasji świata filmu – czego dowodem powyższy filmik stworzony specjalnie na potrzeby Super Bowl. Z przymrużeniem oka odwołuje się on nie tylko do produkcji Charliego Kaufmana, w pełni poświęconej Malkovichowi (Być jak John Malkovich), ale i ukazuje trudy stworzenia własnej, wymienionej wcześniej internetowej domeny. W rzeczywistości okazuje się być reklamówką firmy tworzącej strony w sieci – Squarespace.

Jak na ironię, aby stworzyć spot, aktor musiał specjalnie prosić producentów pamiętnego filmu o pozwolenie na zgodę, co skomentował potem w swoim stylu: „Jeśli się na tym zastanowić, to idiotyczne i w sumie oburzające”. Cóż, z pewnością jest to niezła puenta dla rzeczonego filmu, a przy okazji ładnie kontrastuje z poniższą reklamą własnej marki Malkovicha, w której wyjaśnia on, czemu wybrał dla siebie nową drogę życiową. Malkovich Malkovich Malkovich!

Ostatnio dodane